Közeli s távoli ismerősök motoros túrát szerveznek (autós kísérettel - mert hiszen mégsem olyan erős az ember) Pécs-Bóly indulással és Franciaországi érkezéssel. Rizling fröccs és sör mellett beszélgetve a résztvevő-szervezőkkel elárulják pár ötletüket.
1. EKF matricák a motorokon.
2. Szabó bor (bonyhádi remek termelő, javaslom könnyed zamatos rozé borát kóstolgatni) ekf cimkékkel ajándék gyanánt.
3. Könyvek és ekf-es pólók ugyancsak promóciós célokkal.
Merthogy az ekf az övék is, büszkék a városra és a kulturális értékekre. Mit lehet erre mondani? Holnap hívom az EKF menedzsment központot, hogy vajon a marketing keret 15-20 e Ft-ja párosítható-e a fiatalok túrájával? Az eredményről holnap röviden.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.